joi, aprilie 29, 2010

Am câştigat !

Aseară am câştigat , nu o spun ironic , chiar am câştigat , nu fac calambur sau pamflet , aseară am demonstrat încăodată că suntem cei mai buni , am demonstrat că şi chiar cea mai organizată şi disciplinată apărare poate fi zdrobită , şi încă de un fundaş central printr-un gol de senzaţie . Aseară am arătat la o întreagă Europă că teatrul şi fotbalul se combină , necătând la imposibilitatea teoretică , nu ştiu îi pare rău lui Busquets sau nu pentru ceea ce a făcut , dar ar trebui , măcar pentru numele bun al tatălui său .
Am jucat cum am putut , mulţi spuneau că Xavi era cam expirat , hai staţi pe pace oameni buni , aţi jucat şah vreodată ? Dacă - da , atunci ştiţi cum este când inamicul închide jocul , cui să pasezi dacă totul e inchis ? Nu uitaţi că OMUL PASELOR DECESIVE a avut un şut în cadrul porţii destul de puternic , însă parada lui Julio Cesar nu i-a permis lui Xavi să înscrie .
Dacă şi cineva a fost expirat la Barca , atunci nu e vorba de jucătorii care au evoluat pe teren ci de PEP GUARDIOLA , mă întreb şi acum "De ce l-a scos pe Ibra şi l-a pus pe Bojan?" , Ibra putea scoate un rezultat bun zic eu , dar cine ştie ? poate şi a avut dreptate antrenorul catalan .
Messi , ce să zic ? Nu a strălucit ca deobicei , dar nu a jucat rău deloc , bravo lui !!!
Ce ţine de cei de la Inter , nu vreau să spun nimic rău , doar "JOS PĂLĂRIA MOURINHO" ! Sunt trist că nu am putut trece în finală , dar mă bucur pentru Chivu , sper ca românul să câştige măcar ceva din toate 3 trofee care sunt în faţa lui Inter .
Şi acum , despre omul care şi a stricat toată partida , Frank de Bleeckere , a dovedit în acest meci că nu e dem să arbitreze un meci de Liga Campionilor , prea multe gafe , prea multe fluiere la cornere tractînd orice mişcare de mîina ca faut în atac ! L-a alungat degeaba pe Motta  ce şi a stricat toată partida . 
Dar cu toate astea ştiu totuşi că suntem şi rămîniem cei mai buni .
FORZZZZZZZZA BARCA ! 
MES QUE UN CLUB !
 

Un comentariu: