marți, martie 16, 2010

Jucatorii Barcelonei, critici fata de propriul joc in prima repriza cu Valencia

Declaratiile lui Lionel Messi, Gaby Milito, Andres Iniesta si Gerard Pique la finalul meciului castigat de Barcelona in fata Valenciei cu 3-0

Gaby Milito: “Pe zi ce trece ma simt tot mai bine, iar astazi cred ca am facut un joc bun chiar daca am avut in fata un adversar dificil. Am avut probleme in prima parte a meciului, dar am reusit o prestatie mult mai bun in cea de-a doua gratie jocului colectiv. La pauza Pep a facut unele corectii tactice care au avut in cele din urma un rezultat pozitiv. Valdes a fost fundamental. Se va vorbi despre golurile lui Messi, dar paradele sale trebuie apreciate in aceeasi masura. In partide atat de echilibrate ca aceasta, intotdeauna apare Messi si face ceea ce doar el stie sa faca. Sunt trei puncte importante in lupta cu cei de la Real Madrid pentru castigarea campionatului”.

Andres Iniesta: “Trebuie sa fim multumiti de acest rezultat care ne mentine sus. Este important sa marchezi multe goluri pentru ca nu se stie ce se va intampla in final si este posibil ca golaverajul sa conteze. Fiecare detaliu este important. Sa speram ca vom continua sa vorbim despre Messi. El mare sa nu aiba limite si speram ca vom vedea si mai multe de la el. Este important faptul ca el este determinat sa castige titluri colective decat distinctii individuale. Miercuri cu Stuttgart trebuie sa avem din primul minut mentalitatea de invingatori. Suntem un club unde se cere sa castigi totul, iar in mintea noastra nu trebuie sa existe altceva decat a da totul pe teren. Trebuie sa ne bucuram de cele doua luni care au mai ramas din acest sezon care sunt cele mai dificile dar totodata si cele mai frumoase”.

Messi: “Sunt foarte multumit de victorie, de jocul echipei in partea a doua a meciului si de cele trei goluri marcate. Toate trei au fost importante si frumoase, dar cred ca cel mai important a fost primul pentru ca a reprezentat deschiderea scorului. Imi doresc sa continui asa pentru binele echipei si nu pentru trofee individuale. A fost un meci bun pentru intreaga echipa, mai ales in repriza a doua cand am pus multa presiune si am castigat repede mingea. In prima parte am pierdut prea usor posesia balonului, am pasat mai putin si acest lucru ne-a costat. Intrarea lui Henry a dat un aer proaspat echipei, iar eu trebuie sa ii multumesc pentru doua excelente pase de gol”.

Gerard Pique: “In prima repriza am avut mari probleme cu controlul jocului, iar ei au dominat meciul si au avut marile ocazii. Echipa nu s-a regasit, nu am fost bine asezati in teren si am pierdut posesia mult prea usor. Partea a doua a fost total diferita si noi am controlat autoritar jocul. Am pus multa presiune in jumatatea adversa si practic fiecare actiune ofensiva a fost o ocazie de gol. Pep ne-a spus la pauza ca trebuie sa ne facem jocul obisnuit si sa fim noi insine. Valdes ne-a salvat pielea cu o parada de zile mari, iar revenirea lui Henry este de bun augur. A facut o partida buna si este o veste buna pentru echipa ca el joaca din nou foarte bine”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu