miercuri, aprilie 21, 2010

Din ceruri - în groapă !



Aseară am fost calm , nu am stricat nimic în jurul meu că să îmi arăt indignanţa de jocul blaugranei , de ce să-mi consum nervii dacă chiar am meritat o înfrîngere ? Un aşa Inter nu am văzut sezonul ăsta , da chiar nici anii trecuţi , a fost mai sus cu două capuri . 
Mă cuprindea râsul când mă uitam după meci la reportaje , ce banal vorbeau catalanii , au învinuit în toate relele pe arbitrul portughez , cică " nu a câştigat Inter ci arbitrii " . Haideţi să ne aducem aminte câteva momente :
1)Minutul 22 şi Diego Millito iese unu la unu cu Valdes . Arbitrul de bandă a ridicat fanionul în semn de offside , la reluare se vede clar că nici vorbă de offside , Millito ieşea singur în faţa portarului de la Barca şi cine ştie ce făcea , poate chiar Inter prima deschidea scorul . Mari mulţumiri pentru această fază lui Pique şi Puyol care au simulat offside-ul greşit fără a încerca să-l oprească pe argentinian .
2)Momentul cu căderea lui Dani Alves în careul milanez , nici vorbă de penallty , o cădere simulată de Alves după care a urmat un galben pe merite pentru el . Sneijder a căzut în şpagat în spatele său ce dă dovadă că nici cum nu putea să-l atingă .
3)Câteva mîini pe minge de la catalani , arbitrul i-a iertat şi nu le-a dat galben ceea ce putea să provoace o ratare a meciului retur pentru unii din ei , iată şi mulţumirea lor în interviurile de după meci .
Nu l-am văzut pe Messi , sau s-a pierdut , s-au s-a expirat pe final de sezon şi nu mai are forma de cândva , sau marcajul celor din difensiva milaneză a fost perfect şi nu i-au permis argentinianului să creeze nimic .
De remarcat şi jocul slab de Ibrahimovic . care sau din motive de respect pentru fosta echipă sau din alte careva motive nu a strălucit deloc .
Tot respectul pentru Mourinho care a plămădit anul ăsta un Inter pe care nimeni nu l-a mai văzut , deşi calităţile sale de om sunt mult mai joase , cele de antrenor sunt la un nivel extrem de înalt .
Golul lui Pedro este rezultatul muncii lui Maxwel care a rupt dreapta din apărarea milanistă prin trecerea sa , lui Pedro i-a rămas numai să ţintească , un gol individual şi nu colectiv cum e deobicei la Barca .
Mai am o mică speranţă pentru meciul de pe Camp Nou , Interul are mici probleme cu accidentările (Maicon,Millito) şi plus la asta nu va juca şi Stancovic .
Sperăm că Barca va reveni !

2 comentarii:

  1. Sincer nu inteleg furia si modul urat in care se vorbeste despre echipa.
    Credeti ca ei mai putin sufera?
    Parca altfel as intelege notiunea de fan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai să-ţi lămuresc ceva , iubesc Barca nu mai puţin ca tine şi poate chiar şi mai mult , dacă face gafe ca aseară merită mustrare , nu vorbesc urât despre ea , doar îmi expun părerea ...!

    RăspundețiȘtergere