duminică, aprilie 18, 2010

Guardiola dupa Espanyol – Barcelona 0-0: “Valorez mult acest punct”

Declaratiile lui Pep Guardiola la conferinta de presa de la finalul meciului Espanyol - Barcelona 0-0 din etapa 33 a Primerei Division

Chiar daca Barcelona a facut un joc slab si s-a intors doar cu un punct din deplasarea de pe Cornella el Prat, Pep Guardiola s-a aratat multumit de rezultat, considerand ca el se va dovedi valoros in viitor.

“Espanyol este o echipa foarte buna si valorez mult punctul pe care l-am obtinut pentru ca el vine in fata unui adversar mare, cu un spirit fantastic. Am suferit mult in acest meci. Problema nu a fost ca am fi facut lucrurile intr-un mod necorespunzator, dar adversarul a jucat cu o intensitate iesita din comun. Contra noastra dau intotdeauna tot ce au mai bun si acest comportament este de inteles”.

“Fara indoiala echipa se simte foarte bine, pentru ca maine vom continua sa fim lideri. Nu stiu cum se va termina acest sezon, dar sunt foarte mandru de jucatorii mei”.

Referitor la desfasurarea meciului, Guardiola a comentat: “Am avut 15 sau 20 de minute in prima repriza in care am pierdut foarte multe mingi, dar in ultimele 10 sau 12 minute am preluat controlul. In a doua repriza s-a jucat mai mult pe contre. Dupa eliminarea lui Alves am avut mai mult control. A fost o partida exact asa cum ma asteptam, cu multe intreruperi”.

Guardiola a lansat un atac elegant spre conducerea Ligii Profesioniste Spaniole, dupa suspendarea cartonasului rosu primit de Kameni in meciul de la mijlocul acestei saptamani cu Racing Santader: “Exista un comitet care decide. Lui Gerard [Pique] nu i-a fost retras cartonasul, lui Kameni si lui Albiol da. Eu nu ma pronunt, dar este un obstacol in plus pe care trebuie sa il depasim. Stiam ca ne sunt facute putine cadouri si nu avem scuze. Cu acesti jucatori putem castiga orice, chiar si in inferioritate numerica”.

Intrebat de ce l-a introdus pe teren pe Zlatan Ibrahimovic doar in ultimele zece minute desi stafful medical ii daduse permisiunea sa joace chiar din primul minut, Guardiola a explicat ca “sunt trei saptamani de cand nu a efectuat niciun antrenament complet si nu putea sa joace mai mult de zece sau douasprezece minute”.

Intrebat de se va intampla cu deplasarea la Milano in vederea meciului de marti cu Inter din turul semifinalelor Champions League, Guardiola a explicat ca “in aceasta seara va avea loc o sedinta a consiliului director in care se va lua o decizie. Nu vom putea respecta planurile initiale de calatorie. Exista posibilitatea sa se joace in alt oras sau sa mergem cu autobuzul, fiindca UEFA ne-a informat ca meciul nu poate fi amanat. Daca vom merge cu masina nu vom avea suficient timp de recuperare, dar sunt multe echipe in Segunda B care merg 16-17 ore cu autobuzul in fiecare saptamana si nimeni nu se plange”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu